1. Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésem?
Minden termékünk raktáron van, a rendeléstől számítva 1-2 munkanap a szállítási idő.
2. Mennyibe kerül a szállítás?
Házhozszállítás előre utalással 2190 Ft, utánvéttel 2290 Ft, csomagpont előreutalással 1990 Ft, utánvéttel:2190 Ft!
Ingyenes szállítást is biztosítunk 24999 Ft feletti vásárlás esetén.
3. Melyik futárszolgálat végzi a szállítást?
Áruházunk a GLS futárszolgálattal van szerződésben . Hétfőtől péntekig történik a kiszállítás 1-2-napos határidővel.
4. Van lehetőség személyes átvételre?
Sajnos nincs, csak online vásárlásra van lehetőség.
5. Ha nem jó a ruha, mi a teendő?
Átvételtől számítva 14 naptári nap áll rendelkezésre a visszaküldésre vagy cserélni tudjuk.
6. Visszaküldhetem a terméket?
Igen, minden termékünkre 14 naptári nap visszavásárlási garancia áll rendelkezésre.
7.Üzletben lehet vásárolni?
Csak online vásárlásra van lehetőség
8. Mivel tudok fizetni a futárnál?
Készpénzzel és bankkártyával is!
9. Később szeretném megkapni a rendelésem, van rá lehetőség?
Megjegyzés rovatba írd be, hogy melyik napra kéred a szállítást. 3 napon túli időpont esetén a kiszállítást csak előre utalás esetén tudjuk biztosítani.
10. Mi történik ha mégsem tudom átvenni a megadott időpontban a csomagom?
A kiszállítás időpontjáról email-ben vagy SMS-ben kapsz értesítést! A kapott telefonszámon, vedd fel a futárral a kapcsolatot és egyeztess vele egy új időpontot.
11. Mi történik, ha nem veszem át a rendelésem?
Ebben az esetben a további rendeléseidet csak előreutalás estén tudjuk teljesíteni!
12. Hogyan tudok méretet választani?
Termékeink nagy része méret nélküli . Ha rugalmas az anyag, tól- ig méretre ajánljuk, szövegesen a kép mellett látható. Minden esetben a képek mellett találhatóak a ruha adatai ,mellette a legördülő menüből választható a méret . Mindkét esetben a rendeléshez a legördülő menüt használni kell.
13. Leadott rendelés után még szeretnék vásárolni
Azonnal hívd a 06-30-5621328-as telefonszámot munkaidőben 8-16 óráig vagy írj email-t az info@erikadivatvarazs.hu címre .
14. Mért nem kaptam visszaigazoló email-t?
Megeshet egy véletlen rossz email cím megadás vagy elírás. Ebben az esetben vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén.
15. Hibás termék esetén mit tehetek?
Csomagolás előtt alaposan átnézzük a megrendelt terméket . Minden igyekezetünk ellenére előfordulhat, hogy hibás áru kerül kiszállításra. Észrevételed jelezd felénk telefonon vagy email-ben és megbeszéljük a további teendőket.
16. A számlázás hogyan történik?
A számla email-ben elektronikusan kerül a vásárló birtokába.