GYIK

GYIK- GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

1. Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésem?

Minden termékünk raktáron van, a rendeléstől számítva 1-2 munkanap a szállítási idő.

2. Mennyibe kerül a szállítás?

Házhozszállítás előre utalással 2190 Ft, utánvéttel 2290 Ft, csomagpont előreutalással 1990 Ft, utánvéttel:2190 Ft!

Ingyenes szállítást is biztosítunk 24999 Ft feletti vásárlás esetén.

3. Melyik futárszolgálat végzi a szállítást?

Áruházunk a GLS futárszolgálattal van szerződésben . Hétfőtől péntekig történik a kiszállítás 1-2-napos határidővel.

4. Van lehetőség személyes átvételre?

Sajnos nincs, csak online vásárlásra van lehetőség.

5. Ha nem jó a ruha, mi a teendő?

Átvételtől számítva 14 naptári nap áll rendelkezésre a visszaküldésre vagy cserélni tudjuk.

6. Visszaküldhetem a terméket?

Igen, minden termékünkre 14 naptári nap visszavásárlási garancia áll rendelkezésre.

7.Üzletben lehet vásárolni?

Csak online vásárlásra van lehetőség

8. Mivel tudok fizetni a futárnál?

Készpénzzel és bankkártyával is!

9. Később szeretném megkapni a rendelésem, van rá lehetőség?

Megjegyzés rovatba írd be, hogy melyik napra kéred a szállítást. 3 napon túli időpont esetén a kiszállítást csak előre utalás esetén tudjuk biztosítani.

10. Mi történik ha mégsem tudom átvenni a megadott időpontban a csomagom?

A kiszállítás időpontjáról email-ben vagy SMS-ben kapsz értesítést! A kapott telefonszámon, vedd fel a futárral a kapcsolatot és egyeztess vele egy új időpontot.

11. Mi történik, ha nem veszem át a rendelésem?

Ebben az esetben a további rendeléseidet csak előreutalás estén tudjuk teljesíteni!

12. Hogyan tudok méretet választani?

Termékeink nagy része méret nélküli . Ha rugalmas az anyag, tól- ig méretre ajánljuk, szövegesen a kép mellett látható. Minden esetben a képek mellett találhatóak a ruha adatai ,mellette a legördülő menüből választható a méret . Mindkét esetben a rendeléshez a legördülő menüt használni kell.

13. Leadott rendelés után még szeretnék vásárolni

Azonnal hívd a 06-30-5621328-as telefonszámot munkaidőben 8-16 óráig vagy írj email-t az info@erikadivatvarazs.hu címre .

14. Mért nem kaptam visszaigazoló email-t?

Megeshet egy véletlen rossz email cím megadás vagy elírás. Ebben az esetben vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén.

15. Hibás termék esetén mit tehetek?

Csomagolás előtt alaposan átnézzük a megrendelt terméket . Minden igyekezetünk ellenére előfordulhat, hogy hibás áru kerül kiszállításra. Észrevételed jelezd felénk telefonon vagy email-ben és megbeszéljük a további teendőket.

16. A számlázás hogyan történik?

A számla email-ben elektronikusan kerül a vásárló birtokába.